Thursday 31 July 2014

Kasza jaglana na dwa sposoby


Ostatnio często widuję kaszę jaglaną na śniadanie. Byłam bardzo ciekawa jak to może smakować, bo kasza kojarzy mi się raczej z obiadem i gołąbkami, a tu proszę kasza na śniadanie i to na słodko :)

Skoro wszyscy ją jedzą to ja też. W taki sposób przez dwa dni miałam jaglankę. 


Kasza jaglana z musem z owoców leśnych, jagodami, orzechami laskowymi i migdałami, siemeniem lnianym i słonecznikiem


kasza jaglana z kakao, serkiem mascarpone z truskawkami, owocami goji, laskowymi orzechami, włoskimi orzechami i słonecznikiem


2 comments:

  1. Jaglana jest moją ulubioną kaszą. Polecam wersję z bananem, prażonymi orzechami włoskimi i gorzką czekoladą :)

    ReplyDelete
  2. Na pewno niedługo spróbuję jej z bananem :) A połączenie banana i czekolady jest moim ulubionym !!! :)

    ReplyDelete

Translate