Friday 1 August 2014

Coś słodkiego do kawy??



Jakiś czas temu chciało mi się coś słodkiego do kawy :) Ale nie żadne ciasto, ani nic co się długo szykuje, w sumie to sama byłam jakaś niezdecydowana :) Eh te kobiety ;p No ale miałam płatki owsiane pod ręką, syrop klonowy, suszone figi, morele, słonecznik i wpadłam na pomysł, że zrobię z tego kuleczki. 
Szybkie, nie pracochłonne, małe i idealne na przegryzkę do kawy :) 


Na 6 sztuk użyłam:
5 łyżek płatków owsianych ( 2 z nich najpierw zmiksowałam na pyłek)
2 posiekane figi
2 suszone morele posiekane
syrop klonowy 
słonecznik
miód 
orzechy laskowe posiekane

Słodkie kulki owsiane
Ok, więc wszystko razem mieszamy i staramy się uformować kulki. Jak się nie chcą kleić to moczymy ręce pod wodą i kręcimy :) Ja swoje włożyłam do zamrażalki i przeleżały tak z dobre 12 h. Teraz jak mi się chce coś słodkiego to sięgam po taką jedną kuleczkę i do kawki mam w sam raz :)


No comments:

Post a Comment

Translate