Friday 13 November 2015

Na dobry początek 13-go dnia miesiąca

  

   Aby dobrze rozpocząć dzień powinno się zjeść dobre śniadanie. Ja chcę aby dzisiejszy dzień był dobrym dniem, pomimo tego, że jest to piątek 13-go. W takie dni szczególnie powinniśmy być dla siebie milsi i otaczać się miłością i być szczęśliwi.  Ja dziś zdecydowałam się na gofra z płatków owsianych z migdałami i kremem bananowo-czekoladowym. Śniadanie bardzo pyszne, rozweselające i dające energię na cały dzień.

Na gofra zużyłam:
jedno jajko,
dwie łyżki płatków owsianych- można je zmielić, wtedy masa będzie gładsza, ja tego nie zrobiłam
cynamon
trochę mleka migdałowego
łyżeczkę płatków migdałowych

Całość mieszamy i wylewamy na nagrzaną gofrownicę, w czasie kiedy gofr się zapieka, kroimy jabłko i 1/2 banana robimy krem czekoladowy. Połówkę banana rozgniatamy widelcem, dodajemy kakao i mamy kremik.

To wszystko, ot cała filozofia.

Smacznego :)




No comments:

Post a Comment

Translate