Wednesday 9 April 2014

Placki z serka wiejskiego

  

       Co zrobić jak ma się serek wiejski, któremu kończy się data ważności? Placki!!!! Nie wiem jak to robią inne osoby, u których widziałam placki, że są one takie puszyste i pulchne, i duże?? Moje wychodzą płaskie i mało puszyste i wcale nie są pulchne.. Nie wiem co robię źle. Ale tak czy siak są one smaczne i znakomicie się sprawdzają jako śniadanie/ obiad/przekąska/ kolacja:)

Ja do swoich dodałam:
1 op. serka wiejskiego
jajko
kakao
mąkę żytnią i orkiszową
otręby owsiane
proszek do pieczenia

Usmażyłam na patelni i podałam z jogurtem , duszonymi jabłkami i dżemem. Może dżem wyda się dla niektórych zbędnym dodatkiem, ale jeśli nie jest go za dużo to można sobie pozwolić:) Takie było mniam mniam:)
placki z jogurtem i jabłkiem i odrobiną miodu

Placki się ukryły pod warstwą jogurtu, dżemu, posypką z nasion, a zaraz obok gotowane jabłko

No comments:

Post a Comment

Translate