Tuesday 21 January 2014

Co można z awokado?

   
     Ostatnio wiele czytałam na temat tego owocu? Mówi się, że to masło bogów i jest znane od tysiącleci. Ma wiele wartości odżywczych i jest bogate w tłuszcze, które są łatwo przyswajalne. Awokado to naturalne "masło". raz pamiętam, że kupiłam je i  zrobiłam z niego sałatkę, niestety było ono niedojrzałe,gorzkie i obrzydliwe!! Teraz też postanowiłam  je kupić , ale już byłam mądrzejsza i poczekałam kilka dni aż trochę zmięknie:) Zrobiłam sobie z niego smarowidło:) skoro zdrowe to można na kanapki kłaść i delektować się do woli:) Rozkroiłam awokado, wydrapałam miąższ dodałam czosnek pieprz sól i trochę papryki, nie miałam chili więc dałam słodkiej, ale teraz tak myślę, że chili nadałoby trochę ostrości. Mi ta moją pasta smakuje na kanapką z pomidorem, mojemu bratu natomiast nie przypadło do gustu.

Załączam zdjęcia kanapek i moich śniadań z dwóch ostatnich dni:) na zdrowie:)

Dzień pierwszy:
pasta z awokado na chlebie słonecznikowym
 pomidor
oliwki
jajko smażone w papryce:)




 

















Dzień drugi:
chleb żytni z ziarnami
awokado
papryka
ser camembert
oliwki
koktajl z 1/2 pomarańczy
kefiru i łyżeczki miodu:)


No comments:

Post a Comment

Translate