Monday 4 August 2014

Lody na śniadanie??



Spełniacie swe dziecięce marzenia? Ja staram się tak :) Jednym z nich było zjedzenie lodów na śniadanie. 
Dziś je spełniłam :) jak miło jest robić coś dla siebie i z myślą o sobie. 
Ale moje lody nie były jakieś tam kupne ze sklepu, o nie. Moje były bananowe, domowej roboty. 

Dzień wcześniej włożyłam banana do zamrażalki i trzymałam go tam jakieś 10h. Biedactwo ;p
 Dziś rano go wyciągnęłam, obrałam i pokroiłam w plasterki. Dodałam trochę maślanki, kakao w proszku, twarogu i zmiksowałam wszystko. 
Do szklanki wlałam mus z truskawek, który trzymam na specjalne okazje ;p
Na dno kawałki jabłka, lody, kawałki moreli, lody, 2 łyżeczki płatków owsianych, lody, morela, siemię lniane, tarkowana czekolada:)

Pyszne, łatwe i ogromna radość z jedzenia!!

Spełniajmy swoje marzenia i zachcianki bo warto jest mieć dobry humor przez cały dzień :)

Smacznego 


2 comments:

Translate