Friday 13 November 2015

Pora na pora.

  

       Tak z samego rana wrzucam pomysł na obiad z pora :) Danie jest szybkie, łatwe do przyrządzenia i znika w oka mgnieniu z talerzy, a i garnek można wylizać ;p
 Przepis jest dla 4 osób lub dla dwóch na dwa dni.

Potrzebujemy:
Makaron penne- mama kupiła ostatnio w Biedronce penne z maki durum i z mąki kukurydzianej bez glutenu, aż dziw , że mają takie rzeczy w Biedronce :)
dwa duże pory
jogurt grecki około 1/2 kubka
serek z ziołami- nie jest to konieczne, ja miałam serek ziołowy z soi , więc go zużyłam
mascarpone- daje on temu sosowi taką aksamitną strukturę, około 1/2 opakowania
ser feta 1/3 opakowania- dla słoności potrawy
dwie małe cebule- ja użyłam czerwonych
zioła - bazylia, oregano, zioła prowansalskie,majeranek
sól , pieprz, czosnek,

Najpierw zeszkliłam cebula i pora na oleju kokosowym. Następnie dodałam jogurty, sery, zioła według smaku i dusiłam wszystko przez około 15 minut. Moim początkowym planem było zapieczenie wszystkiego w piekarniku, ale zajęłoby to zbyt dużo czasu, a ja byłam już bardzo głodna:) W czasie kiedy sos się dusił ugotowałam makaron, około 9 minut, żeby był al dente. Całość przełożyłam do dużego garnka i wymieszałam.
Danie sycące, łatwe i dość szybkie do zrobienia.

Smacznego







Życzę smacznego

No comments:

Post a Comment

Translate