Monday 13 January 2014

kasza,curry,czerwona kapusta i biała

     

         Danie,które jadłam wczoraj na obiad i dziś jest trochę oszukane. Nie zrobiłam go sama, no nie całkiem. Bazą tego dania jest kasza pęczak jeśli się nie mylę, do której dodałam duszonego pomidora, żółtą i czerwoną paprykę, curry i hinduską przyprawę bombay masala(mix przypraw), i do tego jeszcze kapusta czerwona i biała z marchwią.

        Nie wiem ile było kaszy, bo nie zważyłam jej ( starczyło mi na dwa obiady, więc musiało być jej sporo:)), za to pomidora dałam 177g- 28 kcal, papryka żółta 80g- 22 kcal, papryka czerwona 90g- 25 kcal, do tego 6 orzechów nerkowca posiekanych i kapustki. Naprawdę nie wiem ile ten mój talerz miał kalorii, wiem że był bardzo syty, obiad jadłam koło 15 i od tamtej pory do momentu kiedy szłam spać koło 23 nadal czułam się najedzona i szczęśliwa:)  a i trochę sosu jogurtowo czosnkowego, również nie wykonanego przeze mnie;(

Polecam każdemu taką kaszę z warzywami!!

No comments:

Post a Comment

Translate