Thursday 27 February 2014

Lasagne inaczej


Ostatnio robiłam na obiad lasagne z cukinii :). Zainspirowałam się zdjęciami, której od jakiegoś czasu krążą po internecie:)
Moja wersja jest moim zdaniem bardzo dietetyczna;p Małą cukinię pokroiłam w plastry, które podsmażyłam na patelni z odrobiną oliwy z oliwek. Następnie na spód  pojemnika ułożyłam warstwę cukinii a na to warstwę mięsa mielonego z pomidorami i tak dalej, aż mi się cukinia skończyła. A na mięso jeszcze układałam kawałki mozarelli. jako że danie zabrałam ze sobą do pracy to przełożyłam je do miseczki i zapiekłam w mikrofali przez jakieś 2 minuty na najwyższych obrotach, a no i nie mogłam się powstrzymać i na wierzch dałam plasterek żółtego sera.... Och rozpusta!!

załączam zdjęcia i przepraszam za ich jakość.

a swoją drogą to danie tanie, szybkie i zdrowe:)

Taka miseczkowa lasagne:)

No comments:

Post a Comment

Translate