Friday 14 March 2014

Home made nutellla :)

I dziś nastał ten dzień:) Znalazłam idealny przepis ( jak dla mnie) na domową nutelle!!! Przekopując setki blogów natknęłam się na http://relishmeals.blogspot.de/2014/01/sniadanie-z-modelka-zdrowa-pasta.html i ten post zainspirował mnie do spróbowania tego przepisu. Dużo już czytałam o domowej nutelli i wiele przepisów widziałam, ten jednak wydał mi się na chwilę obecną najlepszy. Już się nie mogę doczekać kiedy zjem sobie domowej roboty ten pyszny krem na domowej roboty chlebie:) Uchhh jak ja to uwielbiam.
Ok nie byłam sobą gdybym nie urozmaiciła tego przepisu ;p

Do swojej nutelli użyłam:
1/2 awokado
3 łyżki kakao
2 łyżki jogurtu greckiego
trochę maślanki
2 łyżki miodu
cukier wanilinowy
migdały, pestki dyni i słonecznika, cynamon i ostra papryka
Przepis jest banalny, wszystko razem miksujemy i dosładzamy według swojego smaku, następnie wkładamy do lodówki i czekamy aż się schłodzi. Moje smarowidło jest bardzo gęste i aksamitne, a w smaku jest genialne. Zapraszam do wypróbowania przepisu:)




1 comment:

Translate