Monday 3 March 2014

Makaron z porem mozarella i kapusta


Ostatnio na obiad musiałam wymyślić coś na szybko i żeby było tego dużo:) Rodzice przyjechali i trzeba było ich czymś ugościć. W mojej lodówce była tylko resztka mozarelli, por. jajkom ostatki kapusty i jogrt naturalny i serek Emilki i kurczaka. To co z tego powstało? Danie jednogarnkowe:) Każdy ma swoją wersję sosu śmietanowo-porowego i ja też mam swoją. Danie jest wcale nie tak ciężkie do przetrawienia i przygotowania, przepis poniżej.

Jeden por, pokrojony w plasterki
1/2 białej cebuli
czosnek
jogurt naturalny
serek 
przyprawy


Najpierw podsmażam czosnek na oliwie następnie dodaje cebulę, duszę przez chwilę i dodaje pora.
W sumie to całość duszę może jakieś 10-15 minut mieszając od czasu do czasu. Dodaje jogurt i serek oraz przyprawy mieszam, gotuje trzy kolorowy makaron mieszam go z sosem, oddaje kurczaka i gotowe:)

Szybko i smacznie. Danie z woka lub jednego garnka gotowe.

Smacznego.

A na wierzchu można położyć mozarellę lub posypać parmezanem, dodać ogórka konserwowego lub jak ja to zrobiłam zjeść z kapustą:)


No comments:

Post a Comment

Translate