Wednesday 9 April 2014

Owsiankowo

 

     Już wcześniej wspominałam, że jestem fanką owsianki. W sumie to nie pamiętam kiedy tak bardzo ją polubiłam, ale wiem na pewno, że nie zamienię jej na nic innego:) Pamiętacie jak byliście dziećmi i przy każdej możliwej okazji prosiliście rodziców o płatki smakowe? Czekoladowe, z orzechami, Jaśki z toffi i wiele wiele innych. Och gdybym już jako dziecko poznała smak i możliwości owsiankowego królestwa moje życie wyglądałoby inaczej ;p Nie powiem, że teraz nie lubię tych smakowych płatków, ale jeśli już najdzie mnie na nie ochota to kupuje te z miodem i naprawdę ograniczam się do łyżki tych płatków, stanowią one dla mnie dodatek do owsianki, taki żeby coś chrupnęło tu i ówdzie:)

Moje dwie owsianki, które jadłam ostatnio wyglądają następująco:
 
owsianka na wodzie z gotowanym jabłkiem, pestkami dyni, słonecznika i siemienia lnianego


Owsianka gotowana na wodzie, dodatkowo trochę płatków kukurydzianych i otrąb owsianych. Dużo pestek dynia, słonecznik, siemię lniane i owoce goji. A i chyba trochę miodu


No comments:

Post a Comment

Translate