Sunday 3 August 2014

Bo dobre śniadanie to podstawa.



Co zjeść na śniadanie, kiedy znudzi się nam już owsianka, kasza jaglana, płatki, koktajle, jogurty, serki i inne mleczne, bardziej lub mniej owocowe produkty??

 KANAPKĘ!!!
Jest ona z nami od zawsze. Już jako małe szkraby zajadaliśmy się nimi. Mamy, babcie, ciocie, ojcowie i inni z rodziny przyrządzali nam różne wersje tego przysmaku. Na słodko, na słono, z ogórkiem, szyneczką, z dżemem, z owocami, warzywami, smażone, opiekane, zapiekane i wiele, wiele innych. 

Ja pamiętam jak moja babcia robiła mi kanapki z szynką, serem, ogórkiem i sałatą. Smak z dzieciństwa niezapomniany:) 

Nie odwracajmy się od nich, bo ratowały nam życie w wielu przypadkach ;p




 Kanapka z bułeczką z opiekacza (2 łyżki serka wiejskiego, jajko, otręby, przyprawy, zapiekamy około 4 minut). Plasterek szynki z indyka, ser niebieski, chrzan z wasabi z dodatkiem jogurtu, pomidor i papryka.



Chleb żytni, jedna połówka z pasztetem sojowym, oliwkami i chrzanem, druga z szynką, pomidorem i chrzanem z wasabi (dlatego jest zielony), plus słodka kuleczka do kawki :)





Chleb drwala (Kaufland) z pastą z awokado i pomidora, plus jajko na twardo.



6 comments:

  1. kanapka dobra rzecz :D mega apetycznie!

    ReplyDelete
  2. Zastanawiałam się włsaśnie co to za zielone cudo na wierzchu :)

    ReplyDelete
  3. @navynut , a to właśnie moim zdaniem niedoceniany chrzan:) Ja go uwielbiam !! :)

    ReplyDelete
  4. Kanapki na śniadanie jem chyba tylko podczas Świąt... Jakoś przyzwyczaiłam się do tych wszystkich płatków i kasz :)

    ReplyDelete
  5. Mmm... pychota :)

    Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  6. Iwona, ja do kasz, płatków itp nic nie mam, ale czasem dobrze jest ponownie spotkać się ze starą znajomą kanapką ;p A powiem szczerze, że kasza jaglana jest ostatnio moją ulubienicą jeśli chodzi o śniadania :)

    ReplyDelete

Translate