Friday 31 January 2014

mialo być dla mnie bylo dla A...

Dużo ostatnio miałam lososia w domu:) Jak to dobrze jest czasem dostawać prezenty od milych ludzi. W każdym razie trzeba było coś z tym zrobić. Kanapki już były to może teraz coś z jajkiem? Łosoś i jajko to


        Dobre połączenie a do tego jeszcze pomidorek... hmmmm no i tak zrobiłam frittate:) Miałam mieć na obiad do pracy, ale w ostateczności oddalam ją A. Cieszylam sie, że mogę zrobić jej przyjemność i że będzie jej smakować:) Jak ja lubię uszczęśliwiać bliskie mi osoby;*
Tak więc do przygotowania mojej frittaty potrzebowałam dwa jajka, pomidora i łososia. Jajka roztrzepałam, dodałam trochę soli i pieprzu, pokroiłam pomidora i wzięłam łososia. wyłałam na patelnie i trochę podsmażyłam pod przykryciem. Naprawdę jest to banalne i szybkie jedzonko.  Danie wyszło sycące i sądząc po minie A naprawdę dobre:)

Dodaje zdjęcia, wiem że nie są najwyższej jakości, postaram się coś z tym zrobić:)

Smacznego


No comments:

Post a Comment

Translate