Thursday 8 May 2014

Dzień 8





Witam  wszystkich!!
Dziś jest ósmy dzień mojej oczyszczającej diety:)
W tym dniu mogę już jeść biały ser:) Z tej okazji trochę nagięłam zasady i pozwoliłam sobie na gofry twarogowe.. Przepis podstawowy zaczerpnęłam od  Sandry http://poraneknaslodko.blogspot.com/2013/01/32-gofry-twarogowe.html. Ja do tego przepisu dodałam cynamon, trochę gałki muszkatałowej, trochę budyniu (nie miałam proszku do pieczenia) i trochę aromatu pomarańczowego, a i zamiast mleka dałam kefir. Na wierzchu położyłam trochę jogurtu greckiego, pokrojone winogrona i polałam trochę miodem, ponieważ do ciasta nie dodałam żadnego cukru.
Takie śniadanie zapewnia energię na długo:) A i jeszcze kawa zbożowa z mlekiem sojowym o smaku truskawki... och ten cukier...;p



No comments:

Post a Comment

Translate