Wednesday 6 August 2014

Miało być na szybko, a wyszło jak zwykle...



Hallo!!!
Już po śniadaniu?? Ja tak :)
Dziś chciałam sobie zrobić coś  na szybko, ale jakoś na kanapkę albo owsiankę nie miałam ochoty. Myślę ok, zrobię sobie placki z mango. Taa jasne. Szybko to się miksowało składniki, ze smażeniem już gorzej..
Ale czego się nie robi dla samej siebie ?;p

Na moje placki potrzebowałam:
1/2 awokado
1 jajko
4 łyżki płatków owsianych ( 2 zmieliłam, a potem jeszcze dwie dosypałam)
otręby pszenne (chyba 1 łyżka)
trochę maślanki
proszek do pieczenia.

Wszystkie składniki wrzuciłam do pojemnika od blendera i zmiksowałam, żadna filozofia. Ba potem się lepsze zaczęło. Ciasto wyszło za gęste, dodałam trochę maślanki, potem za rzadkie, dodałam trochę otrąb. Hmm one mi zawsze inaczej wychodzą. Jeden placek w ogóle nie wyszedł, jeden się nie dopiekł, jeden się lekko przypiekł, a jeden wyszedł w sam raz:) Użyłam foremek, które kupiłam jakiś czas temu w Biedronce. Wiecie takie gumowe, w kształcie serca, kwiatka i gwiazdki :) Są bardzo użyteczne, nawet jajko można mieć w kształcie serca :) 

Ja dziś sobie zjadłam dwa placki w kształcie kwiatków(ale byłam głodna!!! Tez podczas przygotowywania podjadacie? No przecież trzeba wszystkiego spróbować ;p) Do placków dodałam zmiksowane truskawki z serem twarogowym, pudding z liczi (kupiłam w sklepie z jedzeniem z różnych stron świata :) i z kawałkami moreli.

Smacznego :)



  
Takie fajne rzeczy można znaleźć w Kuchni Świata (sklep w Magnolii we Wrocławiu:)


No comments:

Post a Comment

Translate