Wednesday 6 August 2014

Dwuwarstowy śniadaniowy koktajl



Jak wiecie ostatnio na obiad robiłam faszerowaną cukinię. Po wydrążeniu jej, został mi miąższ. Co można z niego zrobić? Pomysłów było kilka: placki, zupa, lody, farsz do naleśników. Zdecydowałam, że wykorzystam to na śniadanie :)
I co zrobiłam?
Koktajl. 

Potrzebujemy:
miąższ z cukini
1 morelę
1/4 jabłka
mango
twaróg
kakao
kaszę jaglaną. 

Trochę eksperymentu nie zaszkodzi:)
 Najpierw ugotowałam dwie łyżki kaszy jaglanej w wodzie. Następnie zmiksowałam cukinię z jabłkiem i morelą, dodałam twaróg i mango. 1/2 tej mieszanki odlałam i dodałam do niej kakao. Do szklanki wsypałam na dno kaszę, nalałam czekoladową warstwę, znowu trochę kaszy, potem biała warstwa ina samej górze mango z musem z truskawek, słonecznik i siemię lniane. 

Pyszne , smaczne śniadanie. Zaspokoiło mnie na bardzoooo długi czas :) 

smacznego. 
xoxox



 

No comments:

Post a Comment

Translate