Friday 23 October 2015

Czasem nie wychodzi i trzeba zastapic czyms innym


Czasem się zdarzy, że chcemy zbyt dobrze i nam  nie wychodzi . I mnie nie wyszło wczoraj z moim smoothie. Dałam za duzo mleka ryzowego o. Smaku kokosa i ono zabiło caly smak koktajlu....  a szkoda bo mógł być naprawdę dobry.

Trzeba bylo wymyślić cos na szybko. Wczoraj w sklepie ze zdrowa żywnością,  ktory otworzył się nieopodal mojego domu znalazlam taki o to przysmak. 
Gryczanki miodowe. calkowicie surowe i organiczne kostki gryczane ze slonecznikiem, miodem, rodzynkami i polskim miodem. Wow!!!  Szacunek dla osoby,ktora to cudo wymyśliła.  Sa tez dostępne smaki czekoladowy i owoce leśne.  Juz sie nie moge doczekac az ich wypróbuję.  Jak na razie odsyłam was na strone internetową,  żebyście mogli sie z nimi blizej zapoznac.

Dzieki za uratowanie mojego śniadania!!; )
www.rawandhappy.eu

Gryczanki,  jogurt i gruszka. Jest moc!! 

No comments:

Post a Comment

Translate