Monday 15 July 2013

Inspiracje

Dlaczego chcę się zdrowo odżywiać? Po co mi to? Pewnie wielu z was zadaje sobie takie pytania i szuka na nie odpowiedzi w najróżniejszych miejscach. Dla mnie odpowiedź jest prosta, robię TO dla samej siebie, ponieważ moje szczęście jest najważniejsze i ja dla samej siebie jestem najważniejsza. Sama dla siebie jestem inspiracją i największą motywacją. Wszystko zaczyna się od naszych myśli, naszego podejścia do samych siebie i spraw codziennych. To w jaki sposób sami do siebie podchodzimy i jak się traktujemy jest najważniejszą rzeczą. Ktoś mądry kiedyś powiedział, że nasze ciało jest świątynią i właśnie z takim podejściem powinniśmy do siebie podchodzić, jak do czegoś bezcennego, czegoś co trzeba pielęgnować i o co trzeba dbać. Całe życie uczymy się tego co jest dla nas dobre i co jest nam potrzebne, ale im wcześniej to pojmiemy tym lepiej dla nas i tym łatwiej będzie nam spojrzeć z dystansu na samych siebie i na to co nas otacza. Ja osobiście inspiracje czerpie z samej siebie, z samego środka swojego ciała. Staram się słuchać uważnie tego co ma mi ono do powiedzenia i spełniać jego prośby i zachcianki. Jeśli chodzi o jedzonko to szukam ciekawych pomysłów na blogach, w książkach kulinarnych, które nawiasem mówiąc uwielbiam i gdybym mogła to kupowałabym ich całe mnóstwo ;p. Również to co dzieje się dookoła mnie jest inspirujące, chociażby śmiejące się dziecko może napawać radością i być promykiem słońca w pochmurny dzień.
Wszystko zależy od tego jaki mamy podejście i jak sami siebie traktujemy. To MY sami jesteśmy najważniejsi i SAMI najlepiej wiemy co jest dla NAS najlepsze:)

No comments:

Post a Comment

Translate