Sunday 2 March 2014

słodka rozpusta c.d

      
       Jako, że tłusty czwartek był tako bez słodkości nie mogła się obyć:)
Na FB pojawił się przepis na pączko-muffinki dodany przez Jedznie, od którego nie przytyjesz https://www.facebook.com/jedzenie.od.ktorego.nie.przytyjesz. jako, że jestem wielką fanką zdrowej żywności, która czasem lubi sobie pozwolić na małą odskocznię postanowiłam w te pędy zrobić te cuda :) No przepis banalny, nic przy nim nie kombinowałam, dodałam tylko do środka dżem wiśniowy, bo pączek musi mieć nadzienie:) Jednak moje pączusie nie wyglądały tak znakomicie jak te z obrazka ;/ Może to tylko kwestia dobrego ujęcia ich na zdjęciu? w każdym razie mojemu bratu smkaowały i się nimi zajadał:) Cóż tłusty czwartek się skończył ale przecież nadal można jeść takie pyszności bez obawy o naszą talię osy;p


Dżem sie wylał...

lukier tak wolno zastyga...:)

No comments:

Post a Comment

Translate