Tuesday 10 November 2015

Zamiast risotto było pęczotto .



  Mówi się, że kasza jest dużo zdrowsza od ryżu, tego białego oczywiście. Nie wszystkie kasze są tak samo zdrowe i trzeba mieć to na uwadze. Ja ostatnio wybrałam na obiad kaszę pęczak i zrobiłam z niej pęczotto z warzywami. Danie łatwe, mało pracochłonne i dość szybkie w wykonaniu.

Do swojego dania użyłam:
1/2 opakowania kaszy pęczak
czerwoną paprykę
jedną małą cukinię
1/2 cebuli
olej kokosowy
curry
ostra paprykę czerwoną
pieprz
sól
kurkumę
wywar z rosołu

Najpierw zeszkliłam cebulę na patelni na oleju kokosowym, następnie dodałam paprykę, cukinię przyprawy ,kasze pęczak i zalałam 4 chochlami rosołu. Całość przykryłam i dusiłam na małym ogniu do momentu kiedy kasza była miękka, jakieś 20 minut. I tyle, koniec gotowania można było jeść.
Przepraszam , że nie ma zdjęcia,, nie zapisałam. Dodaję link do Instagrama, żebyście mogli podejrzeć. Pęczotto, smak lata w jesieni

No comments:

Post a Comment

Translate