Wednesday 29 January 2014

bananowe szaleństwo:)




Już dawno chciałam spróbować tego przepisu. Gdzieś, kiedyś widziałam go na internecie i chciałam wypróbować,jednak nie byłabym sobą gdybym go trochę nie zmodyfikowała:) O czym mowa?
O plackach bananowych, które zawierają tylko banana,dwa jajka i u mnie łyżkę mąki tortowej i trochę proszku do pieczenia. Wszystko zblendowałam i smażyłam na rozgrzanej patelni z odrobiną oleju. Placki wyszły bardzo puszyste i delikatne. Lekkie jak puszek:) A do tego zrobiłam koktajl z 1/2 pomarańczy, 1/2 kostki białego sera i całego owocu kaki. Kaki jadłam pierwszy raz właśnie dziś i muszę przyznać że jest podobne trochę do gruszki, według mnie:) W każdym razie wyszło rewelacyjne!! ten koktajl można zjeść na drugie śniadanie lub właśnie jako dodatek do śniadania:)
P.S w szklance jest tylko połowa tego co mi wyszło, resztę zachowałam na jutro:)

Zdrowie<3 br="">





No comments:

Post a Comment

Translate