Tuesday 14 January 2014

Dzień w pracy:)


Dziś kolejny dzień  w pracy, a do jedzonka pyszne smakołyki!!!!

Wczoraj już przygotowałam sobie swoje bento:)
A w nim znajdziemy:
2 marchewki (147g-40kcal)
humus (167g-około 300 kcal,piszę około ponieważ sprawdzałam kilka stron i na każdej była podana inna kaloryczność. Zależy to od tego jak jest humus przygotowany, inny będzie ten domowy a inny ten kupny( więcej chemii), ja miałam taki z restauracji i ta wartość,którą podaję jest wydaję mi się, że trochę zawyżona;p ale lepiej podać więcej niż mniej:)














serek wiejski (piątnica 200g-224 kcal),
ogórek (94g- 12kcal),
czerwona papryka (38g-10kcal),
żółta papryka( 54g-15kcal) całość ma 386g i 261 kcal, ja wczoraj zjadłam na kolację 171g-116 kcal i dziś na II śniadanie zostało mi 215g i 145 kcal:)
Do tego w pracy kawunia z mlekiem i dwoma łyżeczkami miodu, a później herbata zielona.

Na obiad placki bananowe(przepis w późniejszym poście:) .
Placki są polane jogurtem naturalnym wymieszanym z dwoma łyżeczkami miodu( oczywiście nie cały jogurt,zostało jeszcze trochę na jutro;p)

Osiem placków ma 161 g i około 326 kcal. Około ponieważ nie wiem ile dałam oleju, lałam na oko;p Dlatego też zawyżyłam porcję oleju. Mmmmm bardzo bardzo pyszne i lekkie placuszki:)
A na kolację jeszcze nie wiem co zjem.







Miłego po południa!!!! Walczcie o siebie i o swoje zdrowie!!!!

xoxox


No comments:

Post a Comment

Translate