Sunday 20 July 2014

Nadmiar awokado?? Nic straconego


             

                 Jak można wykorzystać awokado??
Albo robicie guacamole, albo placki, albo muffiny http://kianoindakiczen.blogspot.com/2014/06/3-dni-3-rozne-sniadania.html .

       Ja ostatnio miałam nadmiar awokado i najpierw zrobiłam sobie z niego właśnie coś a'la guacamole i wykorzystałam do wrapa a resztę do placka:)

Na placka potrzebujemy:
1/2 awokado
jajko
płatki owsiane 
trochę proszku do pieczenia
bazylia, sól, pieprz

Smażymy na patelni. Mój ma kształt serca, bo kupiłam sobie ostatnio taka fajną foremkę w Biedronce:)


Placek z awokado na mixie sałat z serem feta.

 Może nie wygląda to zbyt apetycznie, ale uwierzcie mi, że było naprawdę pyszne. 
Awokado wymieszane z pomidorem, odpowiednio doprawione i zapieczone w placku pszennym (wrapie) na patelni. 


Cały zestaw zabrany ze sobą do pracy. Pomarańcz na drugie śniadanie, wrap z awokado i sałatka z tuńczykiem, serem feta i warzywami.

No comments:

Post a Comment

Translate